Äiti tänää sano mulle et jos en viittis kiusata mun enoo enää ku sillä on muutenki vaikeeta -.- miks se vittu pilaa kaikki mun ilot! Se oli nähny sen ja sano et ku se näytti tosi masentuneelta... Hyvä! Vaikka en hirveen montaa ihmistä haluais tappaa ni se on kyll kärkikolmikos! Ja nyt meijän IT:n ryhmä ei saa esittää näytelmää sen takia ku siinä ois lesbopareja -.- HAISTA PASKA! Mikä vitun vika lesboissa on!? Tai sit kiroilus? Vittu se näytelmä esitetää yli ykstoista vuotiaille! Kyllä ne saatana kiroilua kuulee muualtaki! Tänää oli iha outo päivä... Mulla oli yhen tyypin kaa "säpinää"... Tai en tiiä oisko sitä voinu siks ees sanoo... Tuli sellane fiilis, et vaikka oon ollu sen kaa kaveri muutaman vuoden mut sit syksyllä ruvettii kaveraa "kunnolla"... Ni siis iha hyvin pystysin kuvittelee sen kaa jotai mut se on eri asia ku en pysty kuvittelee sillee... Tai meillä tulee välil jotai hiljasia hetkiä ja sit ei ees naurata,( ku normaalisti nauran sen seuras PALJON,) sillee katotaa vaa silmiin ja smileing (: mut ne on tosi lyhyviä hetkiä :(.... Ja se on muutenki tosi ihana ku se tulee sillee lähelle... Eikä sen seuras ikinä ahista vaikka se sanoski et sitä ärsyttää ku nauran jne... Mut en ees sais aatella tollee ku se on vaa kaveri ja sillee... Ja kyll mä sain joskus siltä sellasen rakkauden tunnustuksenki ku maattiin nurmikolla mut se oli niitä känni juttuja ja se sano sitä kaikille :(... Mut jos vaa tää ois ohi menevää ;D varmaanki joo ku näitä "ihania" hetkiä on nykyää iha hirveesti <3 ainaki tällä viikolla on ollu aika useen kaa vaa et katotaa silmii ja hihi <3 tai no parin... Mut kuiteski mun horoskooppi on luvannu mulle säpinää... Ainaki vuoshoroskoopis... Tän kuun horoskoopis tuli: " kaipaat uusia haasteita elämääsi. Opettele lumilautailemaan, ilmottaudu puolimaratonille tai kokeile seinäkiipeilyä. Rentoudu vaahtokylvyssä hikoilun jälkeen. Oletko sinkku? Tapaat töihin tai opiskeluun liittyvässä illanvietossa vanhemman komistuksen. Saat hänet lumoihisi leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa. " iha ku multa toi "vaikeesti tavoteltavana" -olo onnais :'D