HANKKIkAA elämä! Ei niitä naapurin mummoja tarvii hakata vasaralla henkihieverii, jos ei saa sokeria lainaan et voi tehä muffinseja! Vähä jos yli menee! Ja saatana viel mennä "vapaaehtosesti" linnaan ottamaan suihin "vanhoilta tutuilta"... Mut mikäs siinä jos tykkää... Siis miten ihminen toi hakata toisen henkihieverii vasaralla! Ei tää varmaa hirveesti koskis jos tää ei ois tutun tuttu... Tai en oo sillee varma ku äiti sano et se ehkä on "perhetutun" bestis, joka oli hakannu mummon jossai rautavaaralla... Oli kai viime viikon lehes jotai juttua... Mut äiti vanno et jos ennää kukkaa tullee ikkunan taakse keskellä yötä et pääsiskö kahville, ni se varmaa tappaa jonku :D... On mullaki halvat huvit.... Pesin tossa koiran ja sillee... Juttelin äitin kaa parituntia ja siinä se päivä sit meniki... On tulos ystävänpäivä :s aika etova olo ku ei oikein tiiä miten päin täss olis... "Kun suukon poskelle saan, se saa mut kaipaamaan, sun pehmeitä huulias ja ihania kuulias"... Hyi minua... Hihi..:. Vähä jos ollu ilkee päivä... Tosin mua väsyttää sikana mut en saa vaa nukuttua ku päässä pyöriii kaikki mahollinen... Tuttu taas keksiny hyvän jutun et oon taas sellane joka pyörittää ainaki kolmee samaan aikaan sen takia vaan ku satun puhumaan ihmisille... -.- mut iha shama.... Miks ihmisillä on jotain vitun ongelmia?! Minua ei vaa huvita miettiä et miten minä välttelen toisten mustasukkasuus kohtauksia! Saatana voisivat ees ymmärtää et ei se minunkaa elämä oo ruusuilla tanssimista vaikka tykkäänki tanssia.... Mut tosin kuivattujen ruusun lehtien päällä :(... Missing them.... Nälkä!! En oo syöny varmaa kuuteen tuntiin ku söin nii paljon suklaata :( miks mun pitää olla tälläne? MIKS VITUSSA MUN PITÄÄ OMISTAA KOKOVARTALO PEILI?? Sillee iha ku en muuten huomais läskejä... Tulipa taas kunnon angsti tekstiä -.- oli tänää kyll tavallaa ihana päivä :P sain kuulla iha älyttömästi kaikkee kivaa :D joku jää luokalle ja sillee sellast perus kamaa ja sit oli yks ihana juttu... Tai kaks... Eka aamulla valinnaisen tunnilla oli yks ihana tyyppi kahtomas... Sellane unelma <3... Ja sit toiseks tajusin et.... No se JÄNNÄ fiilis lähti pois..;) tai siis ku normaalisti on ollu sellane JÄNNÄ fiilis ku oon yhen tyypin seuras ni tänää ei ollukaa ku oli sillee rentoo... En ees nauranu hirveesti :o... Tajusin tänää muute et mulla on menny kaks ja puol vuotta hukkaan! Nyt kuukaudessa oon saanu aikaan enemmän ku viime vuonna yhteesä... siis sosiaalisesti viime vuos mulla oli aika vajaata... Paitsi.... *hali* ... Nyt tänä vuonna mulla on ollu sellane *bile* kausi tavallaa ku hirveesti kaikkee ollu et "lähe juomaa" ... Eli heti ku ei viina maistu ni kututaa juomaa... Etten vahingossakaa oo mikää absolutisti... :D tupakointi loppuu ens viikolla!! Ehkä...