Tänää, ulkona on pimeetä ni käytännössä päivä on jo ohi, tuli mietittyä mun lapsuutta... Ei se nyt varmaan KAMALA ollu, ehkä epämukava ja järkyttävä... Minkälainen sitte on hyvä lapsuus? Miten se luokitellaan? Okei, mä olin joskus onnellinen... Mut jos mietitää ni aika outoo et mun eka lapsuudenmuisto on ku iskä ja eno riiteli jostai... Sitä mä en tajua et miks ne siinä mun vieres riiteli... Sillo äiti ja iskä ei ollu vielä eronnu ja mä oon kyll kyselly äitiltä miks asiat on niin ku on ja äiti ja iskä ei oo yhes mut äiti vaan haukkuu iskää -.-... Seuraava muisto on niiltä aloilta ku iskä oli just muuttanu pois kotoo ja mä istun keittiössä hellan vieres pöydällä ku iskä paistaa lettuja... Sillo mä ainaki olin tosi happy (:... Sitte iskä alko juomaan ja se ei enää ollu kotonaan ja mä pyörin isosiskon kaa sukulaisten luona... Sen jälkeen ku äiti haki minut ja isosiskon pois sieltä, vaikka iskän piti viiä meijät kotii, ni me ei olla nähty iskää ku pari kertaa ja siitäki on nyt aikaa ku viimeks näin ni ehkä 5 vuotta?... En muista ees... :( no tarina jatkuu, äiti hankki uuden miehen aivan liian nopeesti... Aluks se oli mukava ja se osti mulle barbi -tarroja ja käytiin hesessä syömäs... Tosin minä istuin äitin ja,sovitaan vaik et, ismon kaa eri pöydis ku olin niin ujo... Sitte ismo muutti meille ja se muutti kaiken... Minä inhosin ismoo ku äiti ei enää viettäny minun kaa aikaa ja minä jäin aina viimeseks kaikessa... Sitte ismo rupes vähitellen puhumaan ku se omistas kaiken ympärillään olevan... Se joka päivä jakso muistuttaa mua siitä miten paska ihminen minä oon ja epäonnistun kaikessa ja hän oli niin täydellinen... Yhen kerran sit isosiskon kaa kyllästyttiin siihen ja karattii kotoo mut ei me jaksettu kävellä ku puol kilsaa ja käännyttii takasi kotii ja mentii lukee piiloon lehtiä :)... Sitte ismo ja äiti tuli sinne meijän piiloo (kannatti laittaa huoneeseen valot päälle :D) Ja ne oli TOSI vihasia ja tietenki ismo tarttu heti siihen mikä oli käsien ulottuvilla eli raippa ja löi minua ja mun isosiskoo sillä... Enpä oo sen jälkee tykänny raipoista :P... Äiti kahto kylmän viileesti vierestä ja se satutti eniten :(... Sitte elämä jatku iha normaalisti kunnes sattu sillee et tuli joulu ja sit tuli riitaa... Seuraavaks tuli ambulanssi ja poliisit... Se oli ainut joulu jollon oon laihtunu :P... Sitte oli pientä säätöö äitillä ja ismolla, kunnes ne eros... Melkein koko ismon ja äitin suhteen ajan äiti ja mun eno oli ollu riidoissa... :) Sitte ne sopi ku mummo puuttu asiaan ja käski niitten sopia :(... Eli oli siinä hyvääki et äiti oli ismon kaa... Mä pääsin eroon mun enosta, joka vähä muistuttaa ismoo sillä tavalla et se haukkuu minua ku ollaan kahestaa ja sitte ku tulee muita paikalle ni se vierittää syyn minun niskoille... Kyll mull omasta mielestä oli hyvä lapsuus kokonaisuudessaan ja tuskin minusta ois tullu tälläne ilman tätä kaikkee...