Tää on nyt toinen päivä ilman tupakkaa ja alkaa tulla jo vierotusoireita :s. Päätä särkee, syön paljon enemmän ja väsyneempi olo, mulla myös välillä kädet tärisee iha sikana ja on pahaolo... Mut toivottavasti tää menee ohi parissa päivässä :D Mulla on vielä 5 tupakkaa jälellä ja koko ajan tekis mieli mennä kätkölle... Oon myös yrittäny miettiä millä korvais tupakalla käymisen ku yritän samalla vähä laihuttaa... Syöminen ei tuu kuuloonkaa, en jaksa virkata enkä neuloo ja oon jo kyllästyny lukemiseen... Voisin korvata sen vedellä mutta en kuitenkaa jaksa juua älyttömiä määriä vettä, vaikka iho tulis paljon parempaan kuntoon... Mutta haluaisin ihan oikeesti yrittää sitä et joisin vettä aina ku oon menos tupakalle tai jääkaapille mutta syön kuitenkin normaalisti 5-6 kertaa päivässä... Pitäs kyllä ruveta liikkumaan reilusti enemmän... Nyt en oo liikkunu ku tehny kaiken mikä on pakko eli aamulla sängystä keittiöön, välillä vessan ja keittiön väliä ja sitten taas illalla keittiöstä sänkyyn... Vähän harmittaa kun tiedän että paino on noussu ja reilusti nyt loman aikana.. On vähän turvonnu olo ku herään... Nykyään aamusin on samanlainen olo ku heräis krapulassa eli pitäs ruveta juomaan vettä enemmän...