Okei.. mitäs mä tänään tein... En oikeestaa mitää, on vähä elämä käyny tylsäks ku ei oo oikeestaa mitää mistä kirjottaa. No mä sain tänää ihanan nauru kohtauksen vaikka oon yksin kotona :D mä nauroin maha kippurassa lattialla ja katoin kattoon... Siskon koira tuhos mun ruusut :'( päivän ainoot itkut... Tänää ei oo vituttanu hirveesti, vähä vaan hermoja raastanu sattuneesta syystä :D luin muuten tässä yhtä blogia, jossa nainen kirjottaa tarinaa... Se vois olla kivaa mut mä oon aika aikaansaamaton, mutta mulla ois juoni ja kaikki päässä valmiina... Pitäs vaan kirjottaa suunnitelma paperille ja alottaa mut ei oo aikaa ja loma loppuu kohta :( ... Toisaalta sitä vois iha pikku pätkän kirjottaa päivässä ni se etenis koko ajan ja vois olla valmis joskus... Mutta juoni kulkis jotenki tällee: tytöllä on läheinen suhde kaveriinsa ja sit sille käy sillee et se menee siskonsa kaverin kaa sänkyyn ja se siskon kaveri on varattu. Tyyppi lupaa jättää nykysen jos tyttö alkaa pojan kanssa. Sitte tää pojan tyttöystävä saa kaiken selville ja kaikki saa tietää tytön ja pojan suhteesta. Sitte tyttö häpeää hirveesti koska loukkas siskoonsa ja kaveriaan, joka oli onnettoman rakastunu tyttöön. Loppuratkasu on vähä hämärän peitos vielä mut vois mennä sillee et tyttö ja poika muuttaa muualle ja elää elämänsä loppuun asti onnellisina ja sillee... Ei ehkä kuitenkaa iha tollee... Kuulostaa aika hölmöltä :s