Nyt on vittu itku nii herkässä vittu et iha vituttaa! Eno taas onnistu saatana tekemää vittu nii helevetin hyvän källin olevinaa! Saatana se oli polttanu tallissa ja se vittu aika hyvin tietää mitä mieltä minä oon sen tavasta levittää tupakantuomppeja ympäri tonttia -.- en minäkää saatana polta niitten eteises ja vielä piilota tumppeja sen kenkii! Ja äitille ku mainihin melkein nätisti ni sain taas huuot mitenkä mun pitäs valittaa enolle eikä sille, mut ehkä mä en jaksa kuunnella sitä saarnaa enolta mun käyttäytymisestä ja miettiä millo siitä tulee käsiryysyä -.- ja tuosta ku mainihin äitille ni se vaa et anna olla! Siis VOI JUMALAUTA! Miten vittu se kuvittelee et minä jaksan kuunnella sen mieliks enon vittuilua ja kestää sitä ku se viskelee tavaroilla naamaa! Äiti ei ees uskonu ku sanoin et eno heitti pallolla poskee ja nyt vittu ei melkein kärsi koskee siihen! Kyllä vittu alkaa pikkase mietityttää miten kukkaa jaksaa sitä! Mä en löydä koko ihmisestä mittää hyvvää sanottavaa... Ku oli vielä iha jees päivä ja saatana se vitun kusipää paska pilas senki! Mut mitäpä vittua se ei pilais! Ja vittu minä oon usseesti sanonu äitille miten minua vittu alkaa ärsyttää enon tapa puuttua minun asioihin ja sit vielä ku tekkee iha uhallaa! Vittu et käy hermoon koko paska! Äiti ei ikinä sano sille vastaan ja jos se on tehny jottai väärin ni se on minun vika ku en oo kuunnellu mitä se on sanonu tai muuten en oo tehny oikein jottai!