Ai että vituttaa... Äiti sitte ossaa olla iha p*j*sta -.- eka ku tulin kotii se oli jees ja sillee ja sit ku mun eno tuli vaimosa kanssa ni mun piti mennä siivoo tallit samalla ku mun eno teki siellä jotai virityksiää... Teki vittu mieli kysyä et mitä helevettiä mun kännykän käyttö, saati sitte mun pikkusiskon, sille kuuluu!? Se oli joskus viikko tai kaks sanonu mun pikkusiskolle et saatana jos se vaihtaa kännykkää tai tekkee ison laskun ni siltä lähtee kännykkä... Vittu kuuluu taas sille! Muute oli aika jees päivä (: btw, saatiin ne käsikset ja ne on aivan mahtavat :P siinä on kaks roolia mitkä vois olla huippuja... Ku haluan naisrooliin ja se karsii pois ja sit ku haluan näyttävän ja persoonallisen roolin... Tai ei tarvii muutaku olla suht kot paljon vuorosanoja ni jes :D se näytelmä on nelkyt kaks sivua pitkä ja sen kyll lukee tosi nopeesti mut se vuorosanojen määrä on iha järkyttävä ö.ö niitä on varmaa viiskyt per rooli... Ja sit ne tekstit on sellasia ei nii helppoja ja sillee... Mut that's life! Ich habe super woche! Oder ich weiß nicht aber ich liebe eine chance <3 ich bin krank... Nicht SO krank... Ich weiß nicht... Ich habe keine idee.... :( ich muss eine idee haben... Ich möchte, ich habe eine idee.... En tiiä miks kirjotin ton mut oli vaa pakko kerrata saksaa ennen ku nolaan itteni saksan tunnilla keskiviikkona :D... Ja tuli muute varmaa iha helevetisti virheitä... I'm sorry but I just can't and that is wacko thing... I think that I can't write a whole story in english, because my words don't enough... Joo taas näitä tyhmiä juttua... -.- vähä jos vituttaa... Pitäs lähtee kattoo telkkaria mut pelottaa et astun kissan päälle ku juoksee niitä kittejä jaloissa -.-... Kyllä jaksaa taas vituttaa... Huomenna pitäs esittää ruotsin esitelmä mikä pitäs osata melkein kokonaa ulkoo mut aattelin vetää nollille ja lukee paperilta -.- sanokoo ope mitä tahansa siitä miten sen pitäs olla mulla nii vitun täydellinen ku on ruotsi ysi ja oon yks saatanan monista joilla käyny kympissä... Jos mä jaksasin valvoo puol kahteen ja opetella sen ulkoo ni ois hyvä... Tota tekemistä tuntuu olevan iha helevetin paljo kiitos äitin...