Meille tuli eilen kaks kissanpentua ja ne on iha äly söpöjä <3 ne on nyt 12 viikkosia mut ne on vähä aliravittuja ni ne on 7 viikkosten kokosia, käy iha sääliks ku ne on nii laihoja ja pieniä :(... Perjantaina meijän ilmasutaito ryhmä valihti kässärin ja se on iha mielettömän hyvä... Siis siinä ei oo yhtää huonoo roolia :D paitsi et meitä on vaa kaks jotka ei laula siinä mut minua ei kyll saa laulamaa varsinkaa yleisön edes... Ja se näytelmä on iha mun tyylinen :D harmittaa vaa ku siitä pitää karsia yks rooli pois jos ei saaha ketää ulkopuolista näytteleen... Mut suunnitteilla olis et yks ysin musiikin a- valinnasta tulis joku jos mahollista :P... Kyllä mulle ainaki kelpais jos vaa eka jaattas meille ne roolit :D Me saahaan maanantaina kässärit ja luetaan ne sit perjantaiks ja sit valitaan roolit ja sillee... Ihanaa <3 iha älytöntä ku en tiiä yhtää mitä mulla on huomenna kaks ensimmäistä tuntia... Ku mulla on kai liikunnan b- valinta mut en oo varma ees vaikka katoin torstai aamuna sen ilmotustaululta ja sillee... Vois kysellä ihmisiltä et mitä niillä on valinnaisena :D