Tänää oli halipäivä <3 en kyll tosin halannu oikeestaa ketää vaikka oli tarkotus halailla pitkin pitäjää :p oli kyll ihana päivä ku suunniteltii ilmasutaito ryhmän ja musiikin valinnaisen kaa musikaalia <3 ainaki loppu tunnista kaikki meni vähä yli :'D tunsin itteni tänää hikeks tunnin aikaan ku opettaja vahingossa kehu :P.... Eno on käymässä ja sitte ku minä tossa sanoin omalle koiralleni iha nätisti et istu ni sit eno rupes valittaa mulle SIITÄ ku koiraa pittää komentaa kunnolla ja se ite on koko ajan huutanu mun koiralle ja kaikkee paskaa -.- saatana hankkis itellee elämän eikä puuttus muitten! Sitte ku se kysy et onks siinä sakemannia ja dobermannia ja minä et joo... Sit se sano et kyll se tottelee ku siinä on sakemannia... Millo saatana koiran luonne määräytyy rodun mukaa!? Jos se määräytys ni meillä ois toinen koira lopetettu pari vuotta sitte ku tilastojen mukaan howatarvit vartit on vihasia... Meijän vaavi on vaa vähä hömelö :) eikä oo tehny tuhoja ku parin tonnin eestä xp... Sitte ku aattelin et opiskelen sähköasentajaks ni eno sano et minä oon liian lyhyt, SIIS MISTÄ LÄHTIEN SIINÄ ON OLLU JOKU VITUN PITTUUS RAJOTUS!? Eikä muute ikinä kannata lyyä vettoo... Varsinkaa jos pitää tehä jotai xD -kokemusta on