Voiko sen OIKEAN tavata? Onko se rakkautta ensi silmäyksellä vai pitääkö sen oikean ohi kävellä kahdesti? Mistä tietää että juuri HÄN on se oikea minulle? Nuo pyörii varmaa aika monen päässä jossai vaihees... Ainaki minun. Minä uskon et se on taianomainen hetki... Silloin ihminen jää mieleen vaikka ei olisi ennen tyyppiä nähnyt... Onko se sitten rakkautta ensi silmäyksellä? Vois olla, en minä hirveesti kattele kaupungilla sellasia ihmisiä jotka jää mieleen pysyvästi. Mutta pari vuotta sitten mä kait tapasin sen oikeen... Minä olin pyöräilemäss mun koiran kanssa ja menin sitte naapurin ohi, joka on usein toosi humalassa eikä tule ulos lauta kasastaan, mikä muistuttaa hieman taloa. Mutta tällä kertaa miehellä oli baileet ja se oli kuttunu nähtävästi parhaat kaverisa- tai sitten ne oli perimässä rahojaan. Näin ensin kaljamahaisen, kaljun miehen, jolla oli huosut nilkoissa ja päällä oli valkea ja kulunut hihaton paita. Käsivarret oli tatuointien peitossa. Sitten näin juuri SEN OIKEAN,ainakin luulen että hän se oli. Ne silmät olivat täydelliset ja kun ne kahtoivat minua, tunsin itseni naiseksi. Mies oli alle kakskyt, jos oikein ymmärsin niin nimi oli Johan. Johanin tummat ja tuuheat hiukset pörröttivät joka suuntaan, kasvot olivat kalpeat niin kuin tyyppi olisi juuri nähnyt aaveen. Hänellä oli päällään musta t-paita ja jonkin sortin nahkatakki. Jalassa oli maiharit ja mustat farkut, joissa roikkui ketjuja. Johan oli pitkä, ehkä 180, ja hoikka mutta silti jotenkin lihaksikas. Ei mikään bodari, vaan sellainen tikkumainen. Kuvaus ei nyt ole parhaimpia. Mutta ne silmät minä muistan, mustat ja vangitsevat. Sellaiset silmät muistaa aina. Täydelliset. Palavat. Ne jäi silloin kummittelemaan mun uniin ja näin viime yönä niistä taas unta. Paikka oli eri mutta katse sama. Olin pimeällä kadulla ja minua pelotti mutta sitten näin ison ryhmän keskeltä nuo vangitsevat silmät ja minut valtasi täydellisen turvallinen tunne. Oliko se rakkautta ensi silmäyksellä? Toivottavasti ei ja Johan jää vaan mun fantasioihin <3 mä en usko et mä enää ikinä nään sitä muuta ku unissa. Mut jos mä nään sen vielä ni sit minä oon valmis uskomaan et se on SE Oikea.