Jee, meijän hepat oppi vihdoin ja viimein juomaan niistä uusista kupeista :D tai kaks mut onha seki hyvä alku :P... Ja ylihuomenna meille tulee kaks kissanpentua <3 eka niitten piti tulla sillee ettei äiti tiiä mitää ku se ei ois suostunu... Mut sit pikkusisko rolli sille ja sit se koko homma tyssäs siihen -.- mut kyl ne silti tulee meille :D Tänää oli iha saatanasti pakkasta ja mun reisiä pisteli ennen ku pääsin taksii.... Muutenki ollu hirveen pitkä päivä ku nukuin edellisenä yönä vaan 4 tuntia... Tää ilta on ollu iha hirvee ku on väsyttäny nii paljon -.- pitäs varmaan ruveta nukkuu kuha tässä ehtii... Aattelin et oisin viel lukenu ruotsin esitelmää läpi vaikka se ei huomenna ookkaan mut aikane lintu madon nappaa :) ja iha ku toi olis liittynyki tuohon jotenki... Huomen on ilmasutaitoo <3 jee pääsee lukemaan 8 käsikirjotusta ja tappelee muitten kaa et mikä kässäri valitaa... Tai voisin jäähä taka-alalle ;) ja sit sanon oman mielipitee ku kukaa sitä vähiten oottaa... Eli sanon et päärooli on mun, sano ne mitä tahansa... Tai sit joku tosi ihana ja dramaattinen tyyppi <3 ihana ois vaa itkee iha hirveesti sillee et kukaa ei saa sanoista selvää... Kauheeta tajuta et loma on oikeesti loppu... Ja mä en oo ees varma et mitä mulla on valinnaisena... :S ja oon tosi laiska miettimään koko hommaa... Vois vaa ottaa liikkakamppeet mukaa ja sit mennä massan mukana... Mä vähä veikkaan et mulla on jotain liikuntaa.. Tai tiiän... Mut ku niitä kursseja on enemmän ku yks ni mikä niistä?... Joo no ehkä mä ylireagoin -.- mut mä rakastan sitä :D liiotteleminen on parasta mitä mä tiiän...ja vielä jos kaikki tajuaa et se on liiottelemista :D